Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Szállítás és fizetési módok

Tisztelt Vásárlónk!

Csak visszaigazolt rendelést tudunk kiszolgálni, visszaigazoló emailünk tartalmazza a szállítás idejét, és módját.

Fizetési lehetőség:

Készpénz:
Készpénzes fizetésre csak átvételi ponton van lehetőség.

Utalás:
A rendelést visszaigazoló emailünk tartalmazza az utalással kapcsolatos információkat, a megrendelt termékeket csak a rendelési összeg teljesítését követően tudjuk kiküldeni.

Szállítási mód:

Átvételi pont: Előfordulhat, hogy az Ön által választott átvételi ponton egyes termékek nincsennek raktáron, ezért rendelést követően a termékeket ellenőrizzük, és visszaigazoló emailben tájékoztatjuk a szállítás dátumáról.

Futárszolgálat:
A készleten lévő termékeket 5-6 munkanapon belül, a raktáron nem tartott termékeket pedig azok webáruházunkba történő beérkezését követően szállítjuk. Erről bővebb információt visszaigazoló emailünk tartalmaz. A szállítás pontos időpontját és feltételeit minden esetben a megrendelést követően telefonon vagy emailben egyeztetjük.

A csomagok kiszállítását a Zalakerámia Zrt által megbízott futárszolgálat végzi Magyarország egész területén a megadott szállítási címre munkanapokon 07:30-17:00 óra között. Szombaton és vasárnap nincs kiszállítás. Kérjük, hogy olyan szállítási címet jelöljön meg a megrendelésnél, ahol Ön napközben is elérhető, illetve az adatainál a telefonszámát is adja meg, hogy ha kézbesítés közben bármilyen probléma felmerülne, a szállító felvehesse Önnel telefonon a kapcsolatot. A kiszállítási értesítőt követő munkanapon a csomagazonosító szám segítségével Ön is érdeklődhet a csomag állapotáról a vevőszolgálatunkon. A termékek kézbesítését kétszer kísérli meg a futárszolgálat két egymást követő munkanapon. Ha sikertelen az átvétel, akkor is köteles a Vevő kifizetni a szállítási költséget. 

A megrendelések kiszállítása során előfordulhatnak rendkívüli esetek, amelyek késedelmet okozhatnak, mint pl. időjárási vagy közlekedési tényezők stb. Ilyen esetekben türelmüket és elnézésüket kérjük. Ha a csomagot nem kapja meg az általunk visszaigazolt időponton túl 3 munkanappal, akkor haladéktalanul jelezze azt vevőszolgálati munkatársainknak.

Kizárólag hibátlan, ellenőrzött termékeket indítunk útnak. 
Sajnos a legnagyobb precizitás ellenére is előfordulhat szállításból eredő sérülés. Természetesen a rajtunk kívül álló okból eredő problémákat is kezeljük. Ennek érdekében kérjük tegye a következőket, mert kizárólag az utasítások betartásával tudjuk kezelni a szállítással kapcsolatos panaszokat. 

Eljárás hibás ár esetén

Nyilvánvalóan hibásan feltüntetett árnak minősül:

  • 0 Ft-os ár,
  • kedvezménnyel csökkentett, de az eredeti ár mellett szereplő kedvezményszázalékhoz képest tévesen számított ár (pl.: az 1000 Ft-os Áru esetén a 20 %-os kedvezmény feltüntetése mellett a helyes 800 Ft helyett a hibás számítás alapján, nem a százalékos mértéknek megfelelően csökkentett, helytelenül 500 Ft-ért kínált Áru).

Hibás ár feltüntetése esetén Eladó felajánlja az Áru valós áron történő megvásárlásának lehetőségét, mely információ birtokában a Vásárló eldöntheti, hogy megrendeli valós áron az Árut vagy minden hátrányos jogkövetkezmény nélkül lemondja a megrendelést.

Az átvételt követően ellenőrizze a termékek sértetlenségét. 
A szállító - az Ön kérésére - megvárhatja, amíg kibontja és leellenőrzi, de erre nem kötelezhető. A szállításból eredő esetleges töréskárt a Vevő (címzett) köteles a szállítólevélen feltüntetni, illetve ha az átvételnél sem vevő, sem képviselője nincs jelen, az esetleges töréskárt fényképekkel, de legkésőbb 3 munkanapon belül írásban bejelenteni. Ezen határidő elmulasztása jogvesztéssel jár. Amennyiben, a törést, sérülést a futár jelenlétében a helyszínen töltsön ki erről egy jegyzőkönyvet. Amennyiben a futár már távozott kéjük haladéktalanul jelezze vevőszolgálatunknak telefonon vagy írásban panaszát. A Vevő (címzett) köteles a törött darabokat a kárigény jogosságának megállapításáig megszámolható és ellenőrizhető állapotban a lerakás helyszínén megőrizni. A fentiekre az átvételt követően 3 munkanap áll a rendelkezésére. 
Jegyzőkönyv hiányában kizárólag termékfotóval a webshop@zalakeramia.hu oldalon tud 3 munkanapon belül szállítási reklamációt érvényesíteni.

A kiszállítás során a termék átadásakor a Vevő (címzett) felel a termék átvételéért.
Amennyiben az építési helyszín behajtási engedélyhez kötött övezetben található, ezt a cégünknek jeleznie kell. A behajtási engedély beszerzése és fuvarozó részére történő átadása a Vevő feladata. A Vevő köteles gondoskodni arról, hogy a behajtási engedélyt legkésőbb a behajtás megkezdését megelőzően átadja a fuvarozást végző részére.
A házhozszállítás és a telken belüli talajra történő lerakodás csak olyan szilárd útburkolaton lehetséges, mely közlekedésére is alkalmas, illetve lehetővé teszi a termék biztonságos, törésmentes elhelyezését.
Ha a megadott szállítási cím 40 t/ 25 t össztömegű járműszerelvény vagy ennél kisebb meghatározott szállító eszköz közlekedésére, illetve a biztonságos lerakodásra alkalmatlan, vagy a behajtási engedély legkésőbb a tervezett behajtás megkezdése előtt nem kerül a fuvarozást végző részére átadásra, úgy a Vevő köteles más lerakodóhelyről saját költségére gondoskodni, és az ezzel kapcsolatban felmerült szállítási többletköltségeket cégünk részére megtéríteni. A Vevő győződjön meg arról, hogy a szállításnak vagy lerakodásnak nincs akadálya, amennyiben van tájékoztassa cégünket. Az áruszállítási díj nem tartalmazza az emeletre való felpakolást.
Ha a teljesítés a jelen pontban említett okok miatt meghiúsul, az újbóli kiszállítást csak a Vevő költségére ismételjük meg. Ez esetben a Vevőnek az újbóli kiszállítási költségét előzetesen (a szállítás megkezdése előtt) meg kell fizetnie cégünk részére.

A szerződésszerű teljesítés elismerése úgy történik, hogy a Vevő (címzett), vagy képviselője a szállítólevelet szállítás megtörténtekor aláírja.