Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Szállítás és fizetési módok

Tisztelt vásárlónk!

Csak visszaigazolt rendelést tudunk kiszolgálni, visszaigazoló emailünk tartalmazza a szállítás idejét, és módját.

 

Fizetési lehetőség:

Készpénz:
Készpénzes fizetésre csak átvételi ponton van lehetőség.

Utalás:
A rendelést visszaigazoló emailünk tartalmazza az utalással kapcsolatos információkat, a megrendelt termékeket csak a rendelési összeg teljesítését követően tudjuk kiküldeni.

 

Szállítási mód:

Átvételi pont:
Előfordulhat, hogy az Ön által választott átvételi ponton egyes termékek nincsennek raktáron, ezért a visszaigazoló emailünkben leírt dátumot

Futárszolgálat:
A termékek adatlapján megtalálhatja a szállítási határidőt, mely tájékoztató jellegű. A készleten lévő termékeket 5-6 munkanapon belül, a raktáron nem tartott termékeket pedig azok webáruházunkba történő beérkezését követően szállítjuk. A szállítás időpontját és feltételeit minden esetben a megrendelést követően telefonon vagy emailben egyeztetjük.
A megrendelt termékek kiszállításának idejét a megrendelés folyamán határozza meg: ez lehet azonnali, vagy a következő megrendelésével együtt történő szállítás. Természetesen minden szállításnak külön költsége van.

A csomagok kiszállítását a Magyar Posta Zrt. végzi Magyarország egész területén a megadott szállítási címre munkaidőben 07:30-17:00 óra között. Szombaton és vasárnap nincs kiszállítás. Kérjük, hogy olyan szállítási címet jelöljön meg a megrendelésnél, ahol Ön napközben is elérhető, illetve az adatainál a telefonszámát is adja meg, hogy ha kézbesítés közben bármilyen probléma felmerülne, a szállító felvehesse Önnel telefonon a kapcsolatot. A kiszállítási értesítőt követő munkanapon a csomagazonosító szám segítségével Ön is érdeklődhet a csomag állapotáról a vevőszolgálatunkon. A termékek kézbesítését kétszer kísérli meg a futárszolgálat két egymást követő munkanapon. Ha sikertelen az átvétel, akkor is köteles a Vevő kifizetni a szállítási költséget. 

A megrendelések kiszállítása során előfordulhatnak rendkívüli esetek, amelyek késedelmet okozhatnak, mint pl. időjárási vagy közlekedési tényezők stb. Ilyen esetekben türelmüket és elnézésüket kérjük. Ha a csomagot nem kapja meg az általunk visszaigazolt időponton túl 3 munkanappal, akkor haladéktalanul jelezze azt vevőszolgálati munkatársainknak.

Kizárólag hibátlan, ellenőrzött termékeket indítunk útnak. 
Sajnos a legnagyobb precizitás ellenére is előfordulhat szállításból eredő sérülés. Természetesen a rajtunk kívül álló okból eredő problémákat is kezeljük. Ennek érdekében kérjük tegye a következőket, mert kizárólag az utasítások betartásával tudjuk kezelni a szállítással kapcsolatos panaszokat. 

Az átvételt követően ellenőrizze a termékek sértetlenségét.
 
A szállító - az Ön kérésére - megvárhatja, amíg kibontja és leellenőrzi, de erre nem kötelezhető. Amennyiben a termék megsérült szállítás közben, összetört, hibás vagy hiányos, a helyszínen töltsön ki erről egy jegyzőkönyvet. Amennyiben a futár már távozott – és a szállítás postai úton történt – akkor keresse fel a helyileg illetékes postahivatalt és kérje a jegyzőkönyv felvételét (kérjük a címiratot vigye magával), majd jelezze vevőszolgálatunknak telefonon vagy írásban panaszát. A fentiekre az átvételt követően 3 munkanap áll a rendelkezésére. Csakis ennek a jegyzőkönyvnek a megléte esetén tudunk panaszt elfogadni. 
Jegyzőkönyv hiányában nem áll módunkban terméket kicserélni, pótolni és reklamációt elfogadni.

Kérjük, a leírtak betartását, mivel az átvételt követően a jegyzőkönyv hiányában Ön nem tudja bizonyítani, hogy nem Önnél sérült meg a termék, nem-e Ön ejtette le, törte össze az átvételt követően. A számlán szerepel minden tétel, amit megrendelt, de ha Ön úgy találja, hogy nem érkezett meg minden, erről is jegyzőkönyvet kell készítenie. Ez a hivatalos eljárás eltarthat néhány munkanapig, de vevőszolgálati munkatársaink a gyors és rugalmas ügyintézést képviselik.

A kiszállítás során a termék átadásakor a Vevő (címzett) felel a termék átvételéért.
Amennyiben az építési helyszín behajtási engedélyhez kötött övezetben található, ezt a cégünknek jeleznie kell. A behajtási engedély beszerzése és fuvarozó részére történő átadása a Vevő feladata. A Vevő köteles gondoskodni arról, hogy a behajtási engedélyt legkésőbb a behajtás megkezdését megelőzően átadja a fuvarozást végző részére.
A házhoz szállítás és a telken belüli talajra történő lerakodás csak olyan szilárd útburkolaton lehetséges, mely közlekedésére is alkalmas, illetve lehetővé teszi a termék biztonságos, törésmentes elhelyezését.
Ha a megadott szállítási cím 40 t/ 25 t össztömegű járműszerelvény vagy ennél kisebb meghatározott szállító eszköz közlekedésére, illetve a biztonságos lerakodásra alkalmatlan, vagy a behajtási engedély legkésőbb a tervezett behajtás megkezdése előtt nem kerül a fuvarozást végző részére átadásra, úgy a Vevő köteles más lerakodóhelyről saját költségére gondoskodni, és az ezzel kapcsolatban felmerült szállítási többletköltségeket cégünk részére megtéríteni. A Vevő győződjön meg arról, hogy a szállításnak vagy lerakodásnak nincs akadálya, amennyiben van tájékoztassa cégünket. Az áruszállítási díj nem tartalmazza az emeletre való felpakolást, amennyiben erre igényt tart felár ellenében kérheti, kérjük igényét előre jelezze.

Ha a teljesítés a jelen pontban említett okok miatt meghiúsul, az újbóli kiszállítást csak a Vevő költségére ismételjük meg. Ez esetben a Vevőnek az újbóli kiszállítási költségét előzetesen (a szállítás megkezdése előtt) meg kell fizetnie cégünk részére.
Amennyiben a Vevő kötelezettsége ellenére nem jelzi a gépjárművontatóra történő rakodási igényét, akkor az ebből eredő pluszköltség a Vevőt terheli.

A szerződésszerű teljesítés elismerése úgy történik, hogy a Vevő (címzett), vagy képviselője a szállítólevelet szállítás megtörténtekor aláírja.

A szállításból eredő esetleges töréskárt a Vevő (címzett) köteles a szállítólevélen feltüntetni, illetve ha az átvételnél sem vevő, sem képviselője nincs jelen, az esetleges töréskárt fényképekkel, de legkésőbb 3 munkanapon belül írásban bejelenteni. Ezen határidő elmulasztása jogvesztéssel jár.

A Vevő (címzett) köteles a törött darabokat a kárigény jogosságának megállapításáig megszámolható és ellenőrizhető állapotban a lerakás helyszínén megőrizni.